Hulp & Feedback

Website

Als u enige moeite ondervindt tijdens het navigeren op de Green Motion website kunt u een mail sturen naar webmaster@greenmotion.com of als alternatief ons hoofdkantoor bellen op 0333 888 4001.

Vehicle Breakdown

In het geval dat u problemen ondervindt met uw voertuig of als u noodhulp nodig heeft, kunt u gebruik maken van ons noodnummer:

+31 (0)26355336

Ondervindt u nog moeilijkheden, neem dan contact op met het desbetreffende filiaal. U vindt het nummer links bovenaan uw overeenkomst of op de locatie sectie op deze website.

In het Geval van een Ongeluk

Het is belangrijk dat u binnen 2 uur contact opneemt met de desk en de details van het ongeval doorgeeft (het telefoonnummer van uw locatie kan worden gevonden op de huurovereenkomst, of als alternatief op de locatie pagina op deze website)

Noteer de gegevens van de andere betrokken bestuurder en vul het schadeformulier in.

Noteer in alle gevallen ook: 

  • Hun naam
  • Als mogelijke de namen van de overige passagiers.
  • Het kentekennummer van de auto
  • Het merk en model van de auto
  • De contact gegevens van de bestuurder
  • De verzekeringsgegeven van de bestuurder

Informatie over het ongeval

  • Waar deze plaatsvond (straatnaam, stad)
  • Het tijdstip
  • De weersomstandigheden
  • Of er gewonden waren
  • Maak indien mogelijk een foto van het ongeluk

Het maken van een foto

Met behulp van een camera of mobiele telefoon, kunt u van zo veel verschillende invalshoeken mogelijk, het gehuurde voertuig fotograferen en het incident als een geheel.

Verder rijden na het ongeval

Afhankelijk van de schade van uw voertuig en de omstandigheden rond het incident, kunnen we u een vervangende auto bieden. Het noodnummer en de locatie zullen u adviseren.

Extra Hulp bij uw Reservering

Als u problemen ondervindt of vragen heeft betrekking tot een reservering, kunt u mailen reservations@greenmotion.com of als alternatief bellen met onze afdeling Reserveringen op 0333 888 4000.

Vraag of Klacht na uw Huurperiode

Als u een vraag heft of een klacht wilt indienen na uw huurperiode, gebruik dan ons contact formulier Contact formulier voor na uw huurperiode


Veel Gestelde Vragen

Welkom bij Green Motion’s veelgestelde vragen. We hebben een aantal verzameld om u te helpen vragen over uw huur/reservering.

V. Wat is de verplichte minimale leeftijd voor het huren van een auto bij Green Motion?

A. Om een auto bij Green Motion in de Benelux te huren dient u 21 jaar oud te zijn en ten minste 1 jaar in het bezit van uw rijbewijs. Jonge bestuurders mogen niet elke auto rijden en er geld een 'Jonge bestuurders toeslag' voor deze bestuurders. 

V.Kan ik bij Green Motion de auto bij een ander filiaal inleveren? 

A.  Momenteel is het niet mogelijk om de auto bij een andere locatie, dan waar u deze heeft opgehaald, in te leveren. Echter kan dit bij bijzondere gevallen wel. Wilt u de auto bij een ander filiaal in Nederland inleveren? Neem dan contact op het het filiaal waar u de auto gehuurd heeft.

V. Kan ik vooraf alles betalen?

A. In de meeste gevallen is het alleen mogelijk de huur vooraf te betalen, elke extra dienst aan de balie betaald te worden. Echter kan het voorkomen dat er enkele acties zijn, waardoor extra als navigatie, bijrijders, babystoelen ect, inbegrepen zijn in de vooraf betaalde prijs.


V. Hoeveel mensen kunnen meerijden in de auto? 

A. Bij twijfel, is het belangrijk dat u bij het boeken van een auto, contact opneemt met het filiaal en hun informeert over het aantal passagiers en bagage. Green Motion kan u dan adviseren welke auto het meest geschikt is. 

V. Waar vind ik de Green Motion Balie?

A. De balies van Green Motion Rotterdam, Maastricht en Eindhoven, vindt u in de aankomsthal van het desbetreffende airport. Voor de Schiphol balie, dient u een shuttle bus te nemen naar het IBIS Airport hotel. Deze but vertrekt van de voorkant de airport bij de shuttle bussen.

V. Wat moet ik bij aankomst allemaal bij mij hebben?

A. Bij aankomst dient u uw rijbewijs, paspoort en credit te tonen aan de baliemedewerker. Indien u deze alle 3 niet heeft, kan er helaas geen auto aan u meegegeven worden.

V. Waar vind ik de Green Motion Balie?

A. De balies van Green Motion Rotterdam, Maastricht en Eindhoven, vindt u in de aankomsthal van het desbetreffende airport. Voor de Schiphol balie, dient u een shuttle bus te nemen naar het IBIS Airport hotel. Deze but vertrekt van de voorkant de airport bij de shuttle bussen.

V. Wat moet ik bij aankomst allemaal bij mij hebben?

A. Bij aankomst dient u uw rijbewijs, paspoort en credit te tonen aan de baliemedewerker. Indien u deze alle 3 niet heeft, kan er helaas geen auto aan u verstreken worden.

V. Waar is mijn credit card voor nodig als ik het bedrag al vooraf betaald heb?

A. Op de credit card moeten wij het Eigen risico autoriseren. Dit is een bedrag van 750 Euro voor de lagere klasse auto's en 1150 voor de hogere klasse.